søndag 12. desember 2010

Besøk av Tina

Halla folkens!
Idag hadde jeg ENDELIG fri fra jobb, da tenkte jeg at jeg skulle stå opp tidlig og utnytte dagen :)
Jeg sto opp klokken 12:30..... resten av dagen satt jeg fremfor pcn og kjedet meg, helt til min kjære Tina kom på besøk !
Vi spiste vaffler, tok bilder, skrev rapport (stygge rapport) og hørte litt på musikk! JIPPI
Kattepusen min er også med, artig liten kar. (hate den). Mamma har faktisk kalt den for lurven, stygt navn..
jaja, så her sitter jeg og Tina.. Tina ser på homse blogger mens jeg undrer på om jeg faktisk skal orke å trykke på Microsoft word --> rapport..
så langt har jeg kommet!

1 kommentar:

  1. Dette så jo ganske kozelig ut da! Håper du hadde det gøy. Håper du vil ta en tur innom bloggen min, etter som at jeg er så snill og kommenterer bloggen din. Synes også at du skal kommentere på det siste innlegget mitt. Hva synes du om datteren min? Kan du ha en spørsmålrunde?
    Jeg synes det er så gøy!! Håper du får en fantastisk dag. xoxo

    SvarSlett